9003Re: [BCD396XT] Re: Trouble setting up.

  • Cory Ricci
    Apr 28, 2014
      Yeah I haven't touched up on my Portuguese in a while and the Spanish that I know doesn't cross over to enough of that to comprendé. Sounds like he or someone has a nice Motorola rig though and maybe something about how it's legal to monitor their comm's as long as they don't divulge the contents of the info to the public...but I'm going off of some really old Spanish classes and guessing on the Portuguese translation--didn't feel like plugging all that into Google Translate and I sure don't have Rosetta Stone :)

      Sent via iPhone from Cory D. Ricci

      On Apr 29, 2014, at 1:48, "MCH" <mch@...> wrote:

      Ingles, por favor.

      Joe M.

      On Apr 29, 2014, at 12:48 AM, <jorgenoia2005@...> wrote:

      Eu também pensava assim, mas de fato ouço em P25 o COPOM se mudo a frequência ouço as viaturas, mas não no mesmo canal. Tenho outros rádios mas é o primeiro digital e nem esperava isso. Consegui uma configuração onde vejo o ID de todos, mas ouço apenas a central. A verdade é que esta me faltando inteligencia para configurar esse radio. O pessoal da PM que cuida das configurações dos Motorola XTS 4250 só sabem  configurar o radio deles, não conseguiram configurar o meu. Não sei se esse radio é permitido no Brasil, mas a radio escuta é legal desde que não sejam divulgadas as informações ou ouvidas em alto volume em praça publica.

    • Show all 6 messages in this topic