Giving Challenge for Bat World Sanctuary

  • Cynthia Myers
    Message 1 of 2 , Jan 6, 2008

      I don’t know if many of you US folks read about the Case Foundation Giving Challenge in Parade Magazine but Bat World Sanctuary has been championed as one of the Challenge recipients. If enough individual donors click to donate to Bat World, it could generate $1000 (or even more!) extra. That would buy a LOT of mealworms and melons!  ;-)  To donate just click here to Give To A Cause:  http://www.parade.com/givingchallenge?source=pressAGC , then pick US-based Bat World. The minimum donation is just $10, and every individual donation will count and go to help BWS.

      ~~~~~~~~~~~~~

      How it works:

      There are two ways to get involved:

      • Champion a Cause and have the chance to get $50,000 for the charity of your choice. The eight individuals whose charity badges attract the most unique donors through the America’s Giving Challenge will get $50,000 for their cause.
      • Give to a Cause and help the charity you care about get $1,000. The 100 nonprofits with the greatest number of unique donations made to them through America’s Giving Challenge will each get $1,000.

      The Challenge begins December 13 at 3pm EST and will close January 31 at 3pm EST.

      A quick note about unique donations:

      To succeed at the Challenge, the objective is to get as many people as you can to donate to your cause. Duplicate donations from the same individual will only be counted once.

      For more information, please read America’s Giving Challenge Rules and Frequently Asked Questions.

      ~~~~~~~~~~~~~

      Thanks for helping!

      cindy m.

      Cindy Myers
      Fallbrook CA
      www.BatWorld.org
      home.earthlink.net/~cmsquare

    • willy leonidas delgado
      Message 2 of 2 , Jan 26, 2008

        HOLA ESPERO QUE ESTÉN BIEN, EN CUANTO A ESTE MENSAJE EL MOTIVO ES QUE ME PUEDAN BRINDAR INFORMACIÓN DE LOS SIGUIENTES PUNTOS:

        • para poder colectar murciélagos insectívoros u otros murciélagos distintos a los phyllostomidos que metodología aplicar como usar las redes para este caso.

        • también estoy interesado en colectar a grandes alturas de los árboles (dosel)  ¿que metodología usar? sinceramente conozco como izar redes pero si tu conocieras otros métodos  para poder abrir redes me seria de gran ayuda. en que tipos de ambientes colocarlas y aparte de redes que otros métodos y técnicas, algunas trampas, no se que ideas me das para hacer esto.

        • También en el caso de evaluarse ambientes de sotobosque y desearía evaluar dosel como hacerlo?

        ESPERO QUE PUEDAN DESPEJAR MIS DUDAS O EN TAL CASO  NO SE SI PUEDAN DERIVARME A UNA PÁG. WEB O CONTACTOS QUE PUEDAN TENER Y ASÍ SOLUCIONAR ESTOS INCONVENIENTES  QUE TENGO, BUENO ME DESPIDO  ESPERANDO UNA PRONTA RESPUESTA SUYA

        ATENTAMENTE: WILLY L DELGADO HUAMANÍ.