Diákmunka nem csak nyárra!

  • szaboady
    Message 1 of 1 , Apr 19 1:06 PM
      Vajon 10-ből 7 egyetemista miért épp nálunk épít MLM-es hálózatot? Talán mert itt NEM kell az elinduláshoz 50-100ezer forint? Mennyei diákmunka! Vagy csak egyszerűen unják már az unalmat? Netán elhatározták, hogy jövőre autót szeretnének venni? Ki akarják próbálni a 100 %-os távmunkát, az egyetem alatt egy komoly nemzetközi üzlet felépítését?! Vagy esetleg jól jön nekik napi 2-3 órai otthoni internetes munkáért cserébe az a kis zsebpénz?!
      Hát nem lenne fantasztikus egyetem végére függetlenné válni a szülőktől, s egy saját lakást venni?!