Re: [Andrada] Enciclopedia dacica

  • Dada
    Message 1 of 3 , Jan 3, 2012
      [Dada] - datele de identificare ale autorului, studiului sau sursei materialelor postate, inclusiv bibliografia pe care am considerat-o tangenta cu subiectul, se afla in partea inferioara a articolelor. In scopul usurarii accesarii sau documentarii site ul beneficiaza de un motor de cautare excelent.

      Cunoscand preocuparile Dvs privind segmentul de istorie tinta, va stam la dispozitie cu orice alte lamuriri putem

      Dada

      From: Dada <dada_mamusa@...>
      Subject: [Andrada] Enciclopedia dacica
      To: "sarmis" <sarmizegetusa@yahoogroups.com>
      Date: Tuesday, January 3, 2012, 12:06 PM

       [Dada] Enciclopedia dacica. Un nou format, un nou concept si, evident, o noua forma. Cititi si dati mai departe