Re: [Andrada] Enciclopedia dacica

  • Mihai Vinereanu
    Message 1 of 3 , Jan 3, 2012
      Stimati confrati,

      Va multumesc pentru ca imi acordati acces la Enciclopedia Dacica. din cate inteleg accesarea unui articol, studiu etc. necesita sa stim, fie titlul, fie numele autorului. Din pacate, cel putin pentru mine accesarea este dficila, intrucat nu cunosc nici titlurile respective, nici numele colaboratorilor.

      MV

      Message 2 of 3 , Jan 3, 2012
        [Dada] - datele de identificare ale autorului, studiului sau sursei materialelor postate, inclusiv bibliografia pe care am considerat-o tangenta cu subiectul, se afla in partea inferioara a articolelor. In scopul usurarii accesarii sau documentarii site ul beneficiaza de un motor de cautare excelent.

        Cunoscand preocuparile Dvs privind segmentul de istorie tinta, va stam la dispozitie cu orice alte lamuriri putem

        Dada