Bun venit !

  • Dan Waniek
    Message 1 of 5 , Mar 2, 2006
      Fii bine venit, Vladimire!
    • Calul lui Gelu
      Message 2 of 5 , Mar 2, 2006
        Multam foarte,
        is mai mult curios ce se coace si pe-aici...
      • alin_comsa
        Message 3 of 5 , Mar 20, 2006
          --- In Andrada@yahoogroups.com, "Dan Waniek" <irismeister@...> wrote:

          > Fii bine venit, Vladimire!

          Neatza, vreu si io membership la Dacian group daca se poate...Multzam...
        • Dan Waniek
          Message 4 of 5 , Mar 20, 2006
            Buna sa-ti fie inima! Dar ce vânt te aduce prin pustietatiile astea,
            zise muma padurii lui Fat Frumos care tocmai intrase.... ? ;-)

            --- In Andrada@yahoogroups.com, "alin_comsa" <alin@...> wrote:

            > Neatza, vreu si io membership la Dacian group daca se
            poate...Multzam...

          • alin_comsa
            Message 5 of 5 , Mar 20, 2006
> [...]
              >
              > Buna sa-ti fie inima! Dar ce v�nt te aduce prin pustietatiile astea,
              > zise muma padurii lui Fat Frumos care tocmai intrase.... ? ;-)

              In sfarsit v-am gasit. am tot cotat grupuri cu tematica...d-apai n-am
              prea avut succes...pana acu :P