biblioteca dacica-forward

  • Dada Mamusa
    Message 1 of 3 , Dec 5, 2005
      Astazi am dat drumul site-ului, pe care il puteti accesa la adresele
      www.dacica.ro si www.dacica.com
      Continutul este in mare cel din postfata la cartea dlui Romalo, insa
      multe lucruri le-am lasat deoparte. In schimb am adaugat o mica
      galerie foto, care contine doar fotografiile mele, dupa cele 35 de
      piese supravietuitoare. In plus, am insistat mult la capitolul de
      limba despre felul in care cred eu ca trebuie abordata problema
      acestei limbi: intai tinuta sub lupa, disecata, studiata, si abia apoi
      mers mai departe, spre eventuale traduceri, decriptari. Eu declar
      sincer ca nu inteleg structura acestei limbi, imi scapa in momentul de
      fata. Pot spune doar ca nu e creata, nu e indo-europeana, dar a
      suferit o influenta indo-europeana puternica, probabil dinspre ramura
      italica.
      Am raspuns la multe din argumentele in favoarea falsului oferite de
      Sorin Olteanu, dar n-am putut raspunde la toate, pentru ca acest domn
      face greseli elementare, din lipsa de pregatire. Nu cred ca e cazul sa
      raspund chiar la toate aberatiile.
      Site-ul mai scartaie pe ici pe colo, intrucat e facut "manu propria"
      si nu am experienta in crearea si administrarea de site-uri.

      Aurora
    • Dan Waniek
      Message 2 of 3 , Dec 5, 2005
        Excelent! De-acum, înainte :-)

        --- In Andrada@yahoogroups.com, "Dada Mamusa" <dada_mamusa@y...>
        wrote:

> [...]
        propria"
        > si nu am experienta in crearea si administrarea de site-uri.

      • alex
        Message 3 of 3 , Dec 5, 2005
          Dan Waniek wrote:
          > Excelent! De-acum, înainte :-)