Re: [Andrada] mugur

  • Mihai Vinereanu
    Message 1 of 9 , Jun 5, 2009
      Draga Alex,

      imi pare rau ca trebuie sa-ti dau o veste trista. a plecat dintre noi Andrei Vartic. a decedat pe 2 iunie dupa 10 seara. azi are loc inmormantarea.

      Mihai

      Message 2 of 9 , Jun 5, 2009
        Draga Alex,

> [...]

        Mihai

        pãi, nu e clar? Dupã modul de explicare nu poate fi decãt Alexandru

        <*> Your email settings:
            Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
            (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
            mailto:Andrada-digest@yahoogroups.com
            mailto:Andrada-fullfeatured@yahoogroups.com

            http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • AlexM
        Message 3 of 9 , Jun 5, 2009
          am primit shi eu informatia aseara, am vrut sa o dau pe grup dar
          nu am mai apucat... la naiba, la naiba, la naiba!!!!
          Stiu ca s-a scris multe vrute si nevrute despre el dar cei
          care l-au cunoscut sau cei care ca mine, au cunoscut numai pe acel
          Andrei Vartic care se ocupa de ceramica si civilizatia daca, aceia
          pot numai plange si deplange ca a plecat dintre noi..

          Ma crezi ca nu-mi vine sa cred? Desi in ultimul timp contactul
          dintre noi slabise ( ultimul email de la el este din 2007), totusi
          pentru mine Unchiu ( ca asa-i ziceam) era bine mersi acolo unde
          era..... la naiba.. ma oftica moartea asta, ca orice fenomen
          ireversibil care nu poate fi controlat.. grrrrr....
          Mersi ca ai dat informatia aici Mihai, as fi facut-o eu oricum
          astazi. Dumnezeu sa-l ierte si pasarea cerurilor sa-i duca
          sufletul unde e cel mai bine...

          Alex