Re: [Andrada] mugur

  • Mihai Vinereanu
    Message 1 of 9 , Mar 1, 2009
      asa e treaba cu fitilul stiu bine ca e din Cioranescu, dar nu ma uitasem bine.

      MV

      Message 2 of 9 , Jun 5, 2009
        Draga Alex,

        imi pare rau ca trebuie sa-ti dau o veste trista. a plecat dintre noi Andrei Vartic. a decedat pe 2 iunie dupa 10 seara. azi are loc inmormantarea.

        Mihai

        pãi, nu e clar? Dupã modul de explicare nu poate fi decãt Alexandru
        Ciorãnescu :-)))

        Alex

        > care dictionar etimologic roman??

      • Mihai Vinereanu
        Message 3 of 9 , Jun 5, 2009
> [...]

          Mihai

          pãi, nu e clar? Dupã modul de explicare nu poate fi decãt Alexandru

        • AlexM
          Message 4 of 9 , Jun 5, 2009
            am primit shi eu informatia aseara, am vrut sa o dau pe grup dar
            nu am mai apucat... la naiba, la naiba, la naiba!!!!
            Stiu ca s-a scris multe vrute si nevrute despre el dar cei
            care l-au cunoscut sau cei care ca mine, au cunoscut numai pe acel
            Andrei Vartic care se ocupa de ceramica si civilizatia daca, aceia
            pot numai plange si deplange ca a plecat dintre noi..

            Ma crezi ca nu-mi vine sa cred? Desi in ultimul timp contactul
            dintre noi slabise ( ultimul email de la el este din 2007), totusi
            pentru mine Unchiu ( ca asa-i ziceam) era bine mersi acolo unde
            era..... la naiba.. ma oftica moartea asta, ca orice fenomen
            ireversibil care nu poate fi controlat.. grrrrr....
            Mersi ca ai dat informatia aici Mihai, as fi facut-o eu oricum
            astazi. Dumnezeu sa-l ierte si pasarea cerurilor sa-i duca
            sufletul unde e cel mai bine...

            Alex