Oferta de carte-6

  • alexandru stanciulescu
    Message 1 of 4 , Dec 19, 2008

      Parohia Malovat

      Malovat-Mehedinti

      Romania

      Tel.0724.99.80.86

      E-mail: alexandru.stanciulescu.barda@...

                     La multi ani!

                    Cu deosebit respect va facem cunoscut ca parohia noastra a publicat o serie de lucrări, pe care le are disponibile pentru vanzare. Ne-ar face placere ca să binevoiti si Dvs. sa va numarati printre cei ce se înfrupta din hrana spirituala ce-o oferă aceste lucrari. In cazul in care mesajul nostru nu va intereseaza sau va deranjeaza, va rugam sa ne scuzati, eventual sa ne dati un semn ca sa stergem pentru totdeauna adresa Dvs. din evidentele noastre.

                        Dintre cele ce se afla în ataşament, va recomandam  volumele Artur Silvestri, Modelul omului mare, Cuvinte pentru urmaşi, Pr. Dumitru Balasa, Marele atentat al Apusului papal impotriva independentei daco-romanilor, Coloana Infinitului, vol. I,  Bibliografia Revistei ,,Biserica Ortodoxa Romana"(1874-2004), Bucate de post şi Martirii neamului(Constantin Brâncoveanu si fiii sai)

                        Precizam ca volumele solicitate pot fi trimise prin poşta. Pentru destinatarii din tara taxele postale sunt suportate de catre parohie. Pentru trimiterile externe se adauga la pret 13 lei pentru un colet de pana la 2 Kg, reprezentand taxe postale.

                      Ne-am bucura daca si Dvs. ati fi interesat/a de aceste lucrari. Asteptam  mesajul Dvs. pe aceasta adresa de e-mail.

                      Mentionam ca parohia noastra editeaza de doua ori pe luna o foaie, ,,Scrisoare pastorala", pe care o distribuie gratuit tuturor familiilor din parohie, cat si la cateva sute de fii ai satului de departe, cunoscutilor, prietenilor si celor ce ne-au solicitat  aceasta. Foaia noastra  se trimite si prin posta, dar si prin e-mail. In varianta electronica, fiecare numar este insotit de grupaje de diapozitive pe cele mai diverse teme, uneori de conferinte mai ales cu tematica religioasa,  muzica religioasa ori  populara, cat si de alte materiale de zidire sufleteasca. Ne-am bucura daca si Dvs. ati fi de acord sa primiti publicatia noastra. Ati gasi acolo materiale atat religioase, cat si de interes social, cultural, folcloric, local şi national, cat si informatii cu privire la publicatiile noastre. Trimiterea acestei publicatii pe e-mail se face gratuit.

                      Va rugam sa ne scuzati daca v-am deranjat.

                       Rog pe Dumnezeu sa reverse in sufletul si in casa Dumneavoastra bucurii, impliniri si fericire, iar Sfintele Sarbatori sa va aduca in dar sanatate si ceea ce va doriti Dumneavoastra mai mult frumos si bun!
         La multi ani!

                                                 Pr. Al. Stanciulescu-Barda

    • Dr Dan Waniek
      Message 2 of 4 , Dec 20, 2008
        Sarut mâna, parinte !

        Multumim pentru frumosul mesaj. Noi mentinem anuntul pe grupul
        nostru permanent, asa ca vizitatorii si membrii nostri îl vad.

        Nasterea Domnului cu bucurie sfintiei voastre si parohiei,
        Binecuvântati !

        Dan

        --- In Andrada@yahoogroups.com, "alexandru stanciulescu"
        <parohiamalovat1@...> wrote:

> [...]
        >
        > Cu deosebit respect va facem cunoscut ca parohia
        noastra a
        > publicat o serie de lucrãri, pe care le are disponibile pentru
        vanzare.
        > Ne-ar face placere ca sã binevoiti si Dvs. sa va numarati printre
        cei ce se
        > înfrupta din hrana spirituala ce-o oferã aceste lucrari. In cazul
        in care
        > mesajul nostru nu va intereseaza sau va deranjeaza, va rugam sa ne
        scuzati,
        > eventual sa ne dati un semn ca sa stergem pentru totdeauna adresa

        recomandam volumele
> [...]
        > neamului(*Constantin Brâncoveanu si fiii sai)
        >
        > Precizam ca volumele solicitate pot fi trimise
        prin poºta.
> [...]
        Sarbatori sa va
        > aduca in dar sanatate si ceea ce va doriti Dumneavoastra mai mult

        Barda**

        > * *

      • Dan Waniek
        Message 3 of 4 , Dec 20, 2008
          Parinte, va rog frumos sa transmiteti cererea mea pentru patru carti :

          1. Pr. Dumitru Balasa
          Marele atentat al Apusului papal impotriva independentei daco-romanilor,

          2. Coloana Infinitului, vol. I,  Bibliografia Revistei ,,Biserica Ortodoxa Romana"(1874-2004),

          3. Bucate de post

          4. Martirii neamului (Constantin Brâncoveanu si fiii sai)

          Noi avem un cont in tara in lei, si am dori sa putem primi aceste carti in Franta la adresa :

          Dr Dan Waniek
          6, rue Fernand Pelloutier
          appart 8 (2eme droite), code 2084
          92110 Clichy, France

          Revista electronica este binevenita la adresa varlaam@...

          La Multi Ani !

          Les Entretiens des Confrères Clichois
          Nous adhérons aux principes de la charte HONcode. Vérifiez ici.

          Message 4 of 4 , Dec 20, 2008
            Sarut mâna, parinte !

            Multumim pentru frumosul mesaj. Noi mentinem anuntul pe grupul
            nostru permanent, asa ca vizitatorii si membrii nostri îl vad.

            Am pus adresa http://alexandrustanciulescubarda.wordpress.com/ si
            chiar poza de acolo, odata cu oferta de carte, ca membrii grupului
            nostru sa va poata cunoaste.

            Binecuvântati !

            Parinte, va rog frumos sa transmiteti cererea mea pentru primele noua
            carti :

            1. Pr. Dumitru Balasa
            Marele atentat al Apusului papal impotriva independentei daco-
            romanilor,

            2-4. CElE TREI volume de Bibliografie a Revistei ,,Biserica Ortodoxa
            Romana" (1874- 2004),

            5. Bucate de post

            6. Martirii neamului (Constantin Brâncoveanu si fiii sai)

            7. Artur Silvestri, Bizant inainte de Bizant ( format A5, 16 pag.,
            coperta policroma, 2 lei).

            8. Iisus Hristos. Documente secrete (format de buzunar, 144 pag.,
            coperta policromă, 4 lei).

            9. Pr. Al. Stanciulescu-Barda, De la daci la Mesterul Manole (
            format A5, 20 pag., coperta policroma, hartie offset, 2 lei).

[...]

            varlaam@cazania. org

            Sunteti poftit ca un invitat de onoare sa ne bucurati si aici la
            grupul Andrada.

            Poate faceti deci un cont, ca sa primiti ce se discuta la noi la zi,
            desi intelegem cat de pretios este timpul sfintiei voastre !

            Multe multumiri si urari stramosesti de putere de munca si belsug
            duhovnicesc si in noul an !

            La Multi Ani !

            <parohiamalovat1@...> wrote:

> [...]
            Sarbatori sa va
            > aduca in dar sanatate si ceea ce va doriti Dumneavoastra mai mult

            Barda**