Re: [Andrada] Cateva propuneri

  • Mihai Vinereanu
    Message 1 of 15 , Nov 4, 2008
      Draga Dane,

      A aparut, in sfarsit, Dictionarul etimologic la Editura Alcor din Bucuresti. de azi de afla in librariile din Bucuresti. a fost preluat de mai mai multi librari din tara. pe 15 Noiembrie plec in Tara, voi sta o luna de zile.

      Mihai

      From: Nicetas <muzafer33@yahoo. com>
      To: Andrada@yahoogroups .com
      Date: Sunday, September 14, 2008, 2:27 PM

      Deacord, eu zilele urmatoare am sa incep sa atasez pe grup imagini cu artefacte care, cel putin ipotetic, s-ar putea integra intr-un CID (ma rog, un CID intr-o acceptiune mai larga...).

      Referitor la falsuri, aveti perfecta dreptate, trebuiesc pastrate dar clasate special. S-ar integra la falsuri toate piesele ansamblului "placutelor de plumb" de la Sinaia, cu exceptia - zic eu - chiar a placutei analizate de d-voastra si domnul Vinereanu, pentru ca textul din partea superioara a piesei, scris cu caractere indescifrabile, s-ar putea sa fie oarecum "autentic" (mai bine zis, inspirat dupa semne de piese autentice).

      Inca odata, rog administratorii sa inchida grupul publicului larg, e o adevarata avalansa de spamuri in ultimul timp,

      toate cele bune
      Nicetas

      From: Nicetas <muzafer33@yahoo. com>
      Subject: [Andrada] Cateva propuneri
      To: "Andrada grup" <andrada@yahoogroups .com>
      Date: Saturday, August 30, 2008, 11:35 AM

      In masura in care exista si interes, ma gandeam la cateva propuneri pentru a dinamiza acest grup...

      1. Cred ca ar fi mai indicat sa nu mai facem mesajele vizibile orisicui (vad o avalansa de spam-uri).

      2. In cautarea dupa epigrafe dacice, ar fi foarte bine sa ne concentram deocamdata eforturile pe ceea ce avem, mai ales pe semnele de pe vase. Am strans un material in acest sens, intre care un posibil raboj comercial dacic (?) publicat necorespunzator, il voi republica la toamna intr-o revista de specialitate, ramane de rezolvat cu foto si desen.

      3. Site-ul Pleiadele Dacilor este un site bun, ce se poate constitui intr-o baza de pornire si un punct prin care se pot disemina excelent rezultatele cercetarilor. Cu toate acestea, am cateva puncte de facut :

      a) Ar trebui rectificat CID-ul. Cred ca destul de clar ca placutele de la Sinaia nu contin texte autentice, motiv pentru care cred ca ar trebuie scoase din CID. In loc mai bine sa realizam un posibil CID, in care sa inseram materialul existent si verificat, si date despre piesele respective.

      b) Exista un util repertoriu de semne, dar trebuie separate clar pe epoci, pe perioade, scoase din ele cele de pe placute, etc.

      Toate acestea in timp, si daca doriti si dumneavoastra.

      Nicetas

    • Alex Moeller
      Message 2 of 15 , Nov 4, 2008
        felicitari Mihai !!!!
        sper sa ai un sejur placut in tsara si sa te simtsi bine. O sa caut sa
        vad cum o sa pot face shi eu
        rost de el.

        Alex

        Mihai Vinereanu schrieb:

> [...]
        > Bucuresti. de azi de afla in librariile din Bucuresti. a fost preluat
        > de mai mai multi librari din tara. pe 15 Noiembrie plec in Tara, voi

      • Dan Waniek
        Message 3 of 15 , Nov 4, 2008
          BRAVO, Mihaie !

          De cand o asteptam ! Chiar adineauri am rugat pe o prietena din tara sa o ia.
          Bravo si de-abia, de-abia astept sa o studiez cu creionul in mana.

          Salut, Alex ! Tare imi pare bine ca dupa atata timp ne reauzim. Poate se reactiveaza
          si cercetarile etimologice cu aceasta forta de soc.

          De unde vin turcii, jupane Manole Jder ?
          Maria Ta, din stanga, din dreapta si din spate
          Atunci înainteeee, voinicii mei !

          Cu drag,
          Dan

          PS Si eu am vesti bune. Mi-am deschis cabinetul meu si merge.
          Drum bun in tara, Mihaie !

          Les Entretiens des Confrères Clichois
          Nous adhérons aux principes de la charte HONcode. Vérifiez ici.

          Message 4 of 15 , Nov 5, 2008
            Salutare Dan,
            probabil osa mai dureze ceva timp cu cercetarile etimologice dar
            sperantsa moare ultima:-))

            Alex

          • Dan Waniek
            Message 5 of 15 , Nov 5, 2008
              :O)

              Daca sperantza nu moare, atunci nici noi ...

              Dan Waniek schrieb:
> [...]
              > Drum bun in tara, Mihaie !
              >

              > Nous adhérons aux principes de la charte HONcode. Vérifiez ici.

            • Mihai Vinereanu
              Message 6 of 15 , Nov 5, 2008
                Dragi prieteni,

                multumesc pentru felicitari. Dane ma bucur ca au resusit sa-ti deschizi Cabinet medical, este foarte important.

                Pe curamd,

                Mihai Vinereanu schrieb:

> [...]
                > Bucuresti. de azi de afla in librariile din Bucuresti. a fost preluat
                > de mai mai multi librari din tara. pe 15 Noiembrie plec in Tara, voi

              • Dr Dan Waniek
                Message 7 of 15 , Nov 11, 2008
                  Dragii mei, cartea lui Mihai este un monument al limbii romane :

                  Am incercat entuziast, prima apropiere, si a iesit un fel de
                  recenzie :
                  http://eye-robot.blogspot.com/2008/11/un-monument-al-limbii-
                  noastre_11.html
                  http://etymologicum.wikispaces.com/VIND

                  BRAVO, Mihaie, un opus magnum !

                  --- In Andrada@yahoogroups.com, Mihai Vinereanu <mvinereanu@...>
                  wrote:

> [...]
                  >
                  > multumesc pentru felicitari. Dane ma bucur ca au resusit sa-ti
                  deschizi Cabinet medical, este foarte important.

                • Mihai Vinereanu
                  Message 8 of 15 , Nov 12, 2008
                    Draga Dane,

                    Multumesc de cuvintele frumoase adresate pe care nu le merit in intregime. Trebuie sa recunosc ca si mie discutiile cu tine, Alex Moelller, A. Petan si nu in cele din urma cu Andrei Vartic, m-au ajutat intr-un fel sau altul sa lamuresc cu o serie de aspecte tenebroase ale limbii pe care o vorbim (apropo azi am vorbit cu Andrei la telefon, abia a iesit din spital, a fost operat, este slabit, dar operatia a reusit si speram intr-o refacere completa, sa ne rugam la Dumnezeu pentru sanatatea lui).

                    MV

                    wrote:

> [...]
                    >
                    > multumesc pentru felicitari. Dane ma bucur ca au resusit sa-ti
                    deschizi Cabinet medical, este foarte important.

                  • Alexandru Moeller
                    Message 9 of 15 , Nov 12, 2008
                      Dar ce a avut, de ce a fost operat?

                      Alex

                      Mihai Vinereanu schrieb:
> [...]
                      >
                      > Multumesc de cuvintele frumoase adresate pe care nu le merit in intregime. Trebuie sa recunosc ca si mie discutiile cu tine, Alex Moelller, A. Petan si nu in cele din urma cu Andrei Vartic, m-au ajutat intr-un fel sau altul sa lamuresc cu o serie de aspecte tenebroase ale limbii pe care o vorbim (apropo azi am vorbit cu Andrei la telefon, abia a iesit din spital, a fost operat, este slabit, dar operatia a reusit si speram intr-o refacere completa, sa ne rugam la Dumnezeu pentru sanatatea lui).

                    • Mihai Vinereanu
                      Message 10 of 15 , Nov 20, 2008
                        Cer scuze pentru intarziere. Andrei a fost operat la ficat, dar operatia pare sa fi reusit, am vorbit la telefon cu el acum vreo saptamana. speram sa se refaca cat de curand.

                        Mihai

                        > Multumesc de cuvintele frumoase adresate pe care nu le merit in intregime. Trebuie sa recunosc ca si mie discutiile cu tine, Alex Moelller, A. Petan si nu in cele din urma cu Andrei Vartic, m-au ajutat intr-un fel sau altul sa lamuresc cu o serie de aspecte tenebroase ale limbii pe care o vorbim (apropo azi am vorbit cu Andrei la telefon, abia a iesit din spital, a fost operat, este slabit, dar operatia a reusit si speram intr-o refacere completa, sa ne rugam la Dumnezeu pentru sanatatea lui).

> [...]

                      • Dan Waniek
                        Message 11 of 15 , Nov 20, 2008
                          Grabnica însanatosire !