Re: [Andrada] Re: Ceramica Vadastra din SUA

  • Andrada Daciana
    Message 1 of 11 , May 1, 2008
      Dane, mesajul tau m-a surprins intr-un mod neplacut si
      chiar m-am gandit daca sa iti raspund sau nu.
      Am gasit pe net pagina oficiala a Ucrainienilor despre
      cultura Cucuteni. Ei prezinta printre altele 4
      categorii de articole despre acest subiect:
      Scientific,Research,Hypotheticaland Fictional.
      (Stiinta, Cercetare, Ipoteza si Fictiuni). Mi s-a
      parut intr-adevar o maniera profesionista de
      abordare a subiectului, ei nu exclud nimic, ci pun
      toate teoriile pe categorii, pt ca orice descoperire
      noua poate transforma o fictiune in realitate.
      Cercetatorii ucrainieni sunt profesionisti si
      analizeaza cu OBIECTIVISM fiecare ipoteza.

      Iar tu ce faci? Negi niste probe materiale doar pt ca
      nu iti place de Savescu?
      Cred ca ar trebui sa inveti sa faci diferenta intre
      probe materiale si interpretarea acestora.
      Probele materiale sunt o chestie, iar teoriile facute
      de diferite persoane pe marginea acestor probe sunt
      alta chestie.
      Prin faptul ca tu negi o evidenta stiintifica, gen
      ADN, sau gen vasele din Atlanta, in fata mea si in
      fata oricarui om de stiinta onest de pe aceasta
      planeta, iti pierzi automat intreaga credibilitate.

      Cred ca la mesajul meu despre civilizatia din Georgia
      m-as fi asteptat la niste comentarii de genul:
      "Interesant", "Au fost cumva datate respectivele vase
      ca sa stim din ce perioada provin?", "Stii cumva ce
      lucrari s-au scris despre acea civilizatie?" si multe
      alte intrebari profesioniste. In schimb ce am primit?
      Zeflemea?

      Voi reveni pe acest grup de discutii cand toata lumea
      va fi interesata sa poarte un dialog ONEST,
      PRINCIPIAL, si CONSTRUCTIV.

      === message truncated ===

      Be a better friend, newshound, and
      know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ
    • Dada
      Message 2 of 11 , May 1, 2008
        [Dada]--n-ar trebui sa te supere neincrederea sau ironia. din experienta iti zic ca aceste doua sunt dintre cele mai bune metode de autocorectie si determinare. pana la urma TOT ce arheologia ofera lumii (si istoriei) este fictiune. sa mai  bine spus ofera o anume variabila de istorie (mai mult sau mai putin veridica).

        --- Dr Dan Waniek <irismeister@ yahoo.com> wrote:

> [...]
        > Prin
        > motivelor
        > articol
        > Evidence
        > T.
        > 1,

        > ____________ __

        http://mobile. yahoo.com/ ;_ylt=Ahu06i62sR 8HDtDypao8Wcj9tA cJ

        > Buna Andrada !
        >
        > Bine, fie cum vrei tu ! Ce sa ne mai certam ?
        > Vadastrenii au ajuns in
        > America. Stim cum : Marea Neagra a curs timp de 30
        > de ani spre
        > Mediterana, printr-un curent de suprafata in sens
        === message truncated ===

        Be a better friend, newshound, and
        know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile. yahoo.com/ ;_ylt=Ahu06i62sR 8HDtDypao8Wcj9tA cJ

      • Dan Waniek
        Message 3 of 11 , May 2, 2008
          Nu te supara fratia ta !

          Andrada Daciana <andradadaciana@ yahoo.com> wrote:
> [...]

          > America. Stim cum : Marea Neagra a curs timp de 30
          > de ani spre
          > Mediterana, printr-un curent de suprafata in sens
          === message truncated ===

          Be a better friend, newshound, and
          know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile. yahoo.com/ ;_ylt=Ahu06i62sR 8HDtDypao8Wcj9tA cJ

          Un_Blog_din_CinciThrough_the_Transparent_Iris EyeRobot

        • Mihai Vinereanu
          Message 4 of 11 , May 2, 2008
            datele arheologice cand sant bine interpretate pot aduce informatii importante destul de precise. in ultimele decenii, coroborate cu datele lingvisitice si genetice au contribuit mult la cunoasterea originii si evolutiei spetei umane. a pune la indoiala datele stiintifice oferite de arheologie (sau de alte stiinte) denota nu stiu ce sa spun: poate lipsa de spirit stiintific.

            MV

            Dada <dada_mamusa@ yahoo.com> wrote:
> [...]

            > America. Stim cum : Marea Neagra a curs timp de 30
            > de ani spre
            > Mediterana, printr-un curent de suprafata in sens
            === message truncated ===

            Message 5 of 11 , May 2, 2008
              din cate stiu in ce priveste pe ucraineni le cam lipseste spiritul obiectiv. in orice caz trebuie sa fim mai sceptici cand asociem cermaica Vadastra cu cea din Georgia. stiinta se face cu pasi marunti, dar siguri.

              MV

> [...]

              > America. Stim cum : Marea Neagra a curs timp de 30
              > de ani spre
              > Mediterana, printr-un curent de suprafata in sens
              === message truncated ===

              Be a better friend, newshound, and
              know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile. yahoo.com/ ;_ylt=Ahu06i62sR 8HDtDypao8Wcj9tA cJ

            • Nicetas
              Message 6 of 11 , May 4, 2008
                Bine punctat, Dada, sunt intru totul deacord.
                Ca sa ne corectam, trebuie sa luam din cand in cand si cate-o palma, doua, chiar daca doare e spre binele nostru.

                Nicetas

                Dada <dada_mamusa@...> wrote:
> [...]

                > America. Stim cum : Marea Neagra a curs timp de 30
                > de ani spre
                > Mediterana, printr-un curent de suprafata in sens
                === message truncated ===