Bun venit!

  • Dan Waniek
    Message 1 of 11 , Aug 6, 2005
      Bun venit în Andrada :-)

      Primul mesaj, cum am promis, cuprinde chestiunea substratului pre-indo-
      european. Se stie ca substratul contribuie mai ales structura iar
      superstratul, care este al cuceritorilor, aduce mai ales lexic.

      Exemple sunt foarte numeroase: proto-germana cu un superstrat atlanto-
      semitidic-punic (care aduce aproape 30% din vocabularul german -
      germana fiind, în mod ironic, cea mai putin indoeuropeana dintre toate
      limbile "indogermanice" europene). Engleza, ca superstrat anglo-
      normand peste un substrat si o structura celtica insulara, abia
      saxonizata ca "engleza veche", etc.

      Cred ca este util sa împingem studiul placutelor spre dovada unei
      structuri ne-indoeuropene a limbii lor. Avem criteriile de neie-itate,
      si avem mostre de limba. Dar avem si o multime de cuvinte. Putem face
      un lexic mai pertinent, cu un studiu etimologic, ca sa începem?
    • Dan Waniek
      Message 2 of 11 , Sep 29, 2005
        Primul membru este întotdeauna binevenit :-) Mult spor!
      • Burebista
        Message 3 of 11 , Sep 29, 2005
          Primesc!

          ce avem de facut?

          dada

          Dan Waniek <irismeister@...> wrote:
          Primul membru este întotdeauna binevenit :-) Mult spor!

          Yahoo! for Good

        • Dan Waniek
          Message 4 of 11 , Sep 30, 2005
            Ce competente avem? Eu sunt amator, dar lucrez sistematic.

            --- In Andrada@yahoogroups.com, Burebista <dada_mamusa@y...> wrote:
            > Primesc!
            >

            > ce avem de facut?
            >

            > dada
            >
            > Dan Waniek <irismeister@y...> wrote:
            > Primul membru este întotdeauna binevenit :-) Mult spor!
            >

            > Thank you for contributing to the Andrada Yahoo Group!

            > Published Printed form Living language Bike tour europe Dvd region
            free Region free dvd player

            Service.

            > ---------------------------------
            >

            > www.dacia.nemuritoare.go.ro
            >

            > ---------------------------------
            > Yahoo! for Good
            > Click here to donate to the Hurricane Katrina relief effort.
          • Burebista
            Message 5 of 11 , Sep 30, 2005
              si eu sunt amator dar incerc sa imi depasesc conditia!

              ideal ar fi sa stabilim un plan, eventual niste obiective. Si mai ideal ar fi sa fiecomune.
              cum  site urile nostre  graviteaza in jurul aceleiasi idei ( Pleiadele Dacilor respectiv Dacia Nemuritoare) ar fi interesanta sa vedem ce le leaga si mai ales ce le deosebeste

> [...]

              free Region free dvd player

              >     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
              Service.

              Message 6 of 11 , Sep 30, 2005
                Bun. Atunci haidem! Încet si bine. De acord cu idealul
                plan/obiective. Probabil sunt apropiate. Deosebirile desigur
                definesc, prin puterea tuturor metodelor "diferentiale", dar ajuta!
                Vrei sa fii moderator?

                Message 7 of 11 , Sep 30, 2005
                  ca sa fiu moderator trebuie sa am obiectul muncii! mai precis sa am ce modera. asta presupune oameni si texte. am experienta si o pun la bataie. ramine cum am zis sa  existe obiectul muncii.

                  idealul?

                  planuri?

                  ceva obiective?

                  acu sa nu par  chiar un fel de "gheorghe" dar tre sa intreb care este obiectivul listei?

                  dada

                  ps ID ul meu de messenger este dada_mamusa.
                  de regula seara sunt on line

                  Message 8 of 11 , Sep 30, 2005
                    OK. Acum am demarat. Obiectul muncii va creste în timp la proportii
                    greu de imaginat, sunt sigur! Pâna atunci multumesc frumos ca ai
                    acceptat sa împartim si bruma de lucru si greutatile :-)

                    De-acum poti regla debitul mesajelor, pe care l-am vrut reglabil,
                    desigur pentru controlul calitatii lor si evitarea debordarilor
                    ideologice "daciste".

                    Idealul este simplu - sa aflam ceva inedit despre daci din tablite.

                    Planul este sa lucram încet si sistematic, pâna se desprinde o
                    metoda de studiu fireasca, sau se iveste un ajutor neasteptat.

                    Obiectivul initial a fost s-o ajut pe Aurora Petan, prinsa în
                    numeroase griji si doctorate, sa înainteze în cercetarile ei.

                    Obiectivele listei evolueaza si se înmultesc. Cele de generatia a
                    doua au devenit mai modeste, deoarece Aurora este detinatoarea
                    drepturilor de autor pentru imaginile tablitelor si probabil ea va
                    dori sa le publice împreuna cu interpretarile ei, singura.

                    În concluzie, deocamdata, pâna la venirea ta, grupul da socoteala de
                    propriile mele avansuri (lente) în studiul substraturilor pre-indo-
                    europene si ale scrierilor Europei Vechi.

                    Message 9 of 11 , Sep 30, 2005
                      inteleg

                      va trebui ca tu, in calitat ede proprietar al listei sa imi faci o schita cu ce vrei si mai ales ce nu vrei sa  apara pe lista.

                      ma refer la tipul mesajelor, altele decit cele  pe care le voi modera in virtutea bunului simt.

                      in ce privest edacii si tablitele de la sinaia as pute asa spun ca, datorita faptului ca nu sunt un bun lingvist ( si nici mare aplecare spre asta nu am) ma multumesc cu concluziile celor mai priceputi decit mine. pina atunci imi rezerv dreptul de a sta in expectativa in ce le priveste continutul si mai ales autenticitatea. da doamne sa fie ce s espune ca sunt.
                      dar pot aduce in grup, cu voia ta, insi mai priceputi si mai ales mai interesati de acest subiect.

                      Cu Doamna Petan am avut ceva contacte dar de la un moment dat incolo a "reziliat" posibilitatea de a coresponda cu mine. motivele doar le banuiesc.

                      stiu doar ca isi va construi un site propriu in car eva posta rezultatele cercetarilor dumneaei.

                      dada

                      ps cer voie sa pun un banner al site ului tau ( http://perso.wanadoo.fr/pleiadele.dacilor/ ) pe site urile mele.

                      Yahoo! for Good
                    • Dan Waniek
                      Message 10 of 11 , Sep 30, 2005
                        Perfect Dada! Schita e simpla: Ea este libertate totala a ta, pe
                        baza experientei tale si a bunului simt. Deci mesajele mele sau ale
                        tale de pilda, ca oricare altele, pot fi de-acum lasate la vale de
                        tine însuti.

                        De-acum noroc amândorura, si grupului Andrada!

                        Multumesc pentru bunatatea ta!

                        Message 11 of 11 , Sep 30, 2005
                          Pentru lingvisti voi face si eu efortul sa aduc cât mai multe
                          concluzii serioase si mai ales documentate. Banner-ul Pleiadelor e
                          liber desigur, cu toate materialele de pe "Pleiadele" libere de
                          copyright daca mentioneaza sursa!