Noutati ?

  • Madalyna
    Message 1 of 2 , Jan 15, 2013
      Se mai face vre-un proiect in cadrul acestui grup?
      Are cineva vre-o noutate?
    • Alina Tuica
      Message 2 of 2 , Jan 15, 2013
        Buna Madalina,

        Din cate imi amintesc, tu te ocupai de proiectul cu daruri. Eu as vrea sa reluam acest proiect in cadrul altei case de copii, unde se face acum o biblioteca.
        M-as bucura foarte mult sa te implici din nou.
        In afara de biblioteca de mai sus, se va mai face inca una.

        Cu drag,
        Alina