37Re: [AjutorREAL] Super veste!

  • Alina Tuica
    May 30 10:23 AM
      Salutari!

      Cel tarziu saptamana viitoare trebuie sa ducem mobilierul la o casa de copii. Stiti pe cineva care ne poate ajuta cu transportul?

      Cu drag,
      Alina

      2011/5/27 alina.tuica <alina.tuica@...>

      Putem face o noua biblioteca: Andreea Paun a obtinut o donatie de mobilier. Iata un pasaj din ce mi-a scris, ii e mai greu sa scrie pe grup. Madalina, poate ii trimiti tu un email cu indicatii, te rog:

      Sunshine Media- agentia de publicitate in conducerea careia sunt si eu- isi muta sediul si isi cumpara alt mobilier. Raman in vechiul birou pentru o perioada de aporx. 15 zile urmatoarele componente: 4 birouri Mobexpert, 4 scaune, 4 roll boxuri (cate unul pentru fiecare birou), o masa de consiliu Ikea + 4 scaune pentru masa de consiliu. Sunt foarte bine intretinute, noi, de f. buna calitate. Noi le schimbam ca nu se mai potrivesc locatiei noi.

      Ramane sa contactam o Casa de Copii care are nevoie de ele si sa gasim un camion si 2 persoane pentru transport. Cine ma poate ajuta in acest sens?

      Cu drag,
      Alina

    • Show all 2 messages in this topic