35Re: [AjutorREAL] organizare program voluntariat

  • Alina Tuica
    May 30, 2011
      Buna Ramona,

      Coordonatorul proiectului de dans trebuie sa tina legatura cu dl. Popescu. Acest domn trebuia sunat sambata, pentru a intelege ce s-a intamplat. Nu inteleg la ce organizare te referi... De asemenea, coordonatorul proiectului de daruri vorbeste tot cu dl. Popescu ca sa cheme copiii, sa primeasca darurile.
      In ceea ce priveste celelalte proiecte, fiecare are un coordonator, care din cand in cand intreaba cine se mai implica, atunci cand mai e nevoie de unii dintre noi. Urmareste listele de discutii, te rog, daca doresti sa fii informata. Nu putem posta pe site chestiuni interne.

      Cu bine,
      Alina

      2011/5/30 ramona mirea <r_mirea@...>

      Buna ziua,

      Am rugamintea sa se stabileasca un program pentru voluntari si de asemenea pentru copiii care vin sambata la Centru.
      Ar fi minunat daca acest program ar fi postat undeva (poate pe site) ca sa nu mai am "surpriza" de a ajunge la Centru si de a afla de la portar ca: "nu vin copiii deoarece nu este nici un sarbatorit ce trebuie sa primeasca cadou". Acest lucru s-a intamplat sambata, 28 mai, cand am fost la cea de a doua ora de dans.Convingerea mea a fost ca odata inceput un curs,se continua in fiecare saptamana si nu doar din cand in cand.
      Daca tot ne oferim ca voluntari si dorim sa ajutam, oare nu este posibil sa ne si organizam mai bine?

      Astept orice fel de raspuns.

      Multumesc.

      Cu drag,
      Ramona