33Daruri pentru Orfani- Site Update!

  • Andreea
    May 30, 2011
      Dragii mei,

      Pagina Daruri pentru Orfani a fost updatata in acest weekend. La momentul acesta puteti sa vedeti cam cate cadouri mai sunt de cumparat pentru copiii de la Spiridon. Mentionez ca am mai introdus aprox. 7 biletele pe care le-am primit ulterior initierii proiectului. De asemenea, interesant de mentionat este ca o parte din copiii care au ramas marcati cu verde au primit componente din cadourile dorite insa nu i-am marcat pentru a nu le limita posibilitatea sa primeasca tot cadoul dorit:)

      In ceea ce priveste luna iunie, dupa cum vedeti avem 2 copii care nu au primit cadourile dorite, in principal pentru ca sunt foarte scumpe. Ce facem cu ei?! Gasim o solutie in sensul asta?! Astept si sugestiile voastre.:)

      Cu drag,
      Andreea
    • Show all 2 messages in this topic