30Super veste!

  • alina.tuica
    May 27 1:27 AM
      Putem face o noua biblioteca: Andreea Paun a obtinut o donatie de mobilier. Iata un pasaj din ce mi-a scris, ii e mai greu sa scrie pe grup. Madalina, poate ii trimiti tu un email cu indicatii, te rog:

      Sunshine Media- agentia de publicitate in conducerea careia sunt si eu- isi muta sediul si isi cumpara alt mobilier. Raman in vechiul birou pentru o perioada de aporx. 15 zile urmatoarele componente: 4 birouri Mobexpert, 4 scaune, 4 roll boxuri (cate unul pentru fiecare birou), o masa de consiliu Ikea + 4 scaune pentru masa de consiliu. Sunt foarte bine intretinute, noi, de f. buna calitate. Noi le schimbam ca nu se mai potrivesc locatiei noi.

      Ramane sa contactam o Casa de Copii care are nevoie de ele si sa gasim un camion si 2 persoane pentru transport. Cine ma poate ajuta in acest sens?

      Cu drag,
      Alina
    • Show all 2 messages in this topic