25Re: [AjutorREAL] Curs de bune maniere

  • Alina Tuica
    May 25, 2011
      Draga Madalina,

      Ai putea merge chiar tu, vad ca intelegi foarte clar importanta acestui curs si ca il apreciezi.:)  Nu trebuie sa ai cunostinte speciale in domeniu, Adriana iti poate explica exact cum a procedat ea. Ar fi excelent daca s-ar mai oferi cineva sa mearga cu tine.

      Cu drag,
      Alina

      2011/5/25 Madalyna <madalyna1985@...>

      Buna,
      Am de facut un anunt, poate impreuna gasim o solutie. Am inteles ca incepand cu luna aprilie, Adriana nu s-a mai putut ocupa de cursul de bune maniere. Prin urmare, nu mai are cine sa se ocupe de acest curs. As propune sa nu renuntam la el...stiti cu totii cum sunt acesti copii si de cata educatie in bune maniere au avut parte.Cred ca ar avea multe de invatat si le-ar prinde bine. Nu am cunostinte in domeniu, prin urmare exista cineva care ar fi dispus(a) sa preia acest curs? Stiu ca fiecare este implicat in cate ceva, dar ma gandesc ca daca am reusi sa ii facem pe copii sa inteleaga cum trebuie sa te comporti intr-o societate, ne va fi mult mai usor sa lucram cu ei la celelalte cursuri. Astept pareri despre acest subiect.
      Va multumesc,
      Madalina

    • Show all 4 messages in this topic