Jeden good news więcej.

  • Ryszard Labus
    Message 1 of 1 , Jul 9, 2013
      Panowie powitajmy na grupie Łukasza SQ5RWU.

      W załączeniu przesyłam bibliotekę QAPRS na arduino której autorem jest
      Łukasz. I prosty schemat implementacji ;)
      Generalnie uważam osobiście że to krok milowy jeśli chodzi o konstrukcje
      APRS, biblioteka ta pokonuje barierę niezrozumienia protokołu AX.25 i
      standardu Bell202.
      Biblioteka ta w chwili obecnej potrafi wysyłać ramki aprs reaguje na
      carier detect i wystawia sobie sygnał do wysterowania PTT.
      Nadrzędnym celem przy jej tworzeniu było dostarczenie prostej w użyciu
      metody na generowanie ramek gotowych do przesłania do radia.
      Dość powiedzieć że każdy kto jest w stanie za pomocą arduino zapalić
      diodę, i wyświetlić napis na wyświetlaczu lcd będzie w stanie z tej
      biblioteki skorzystać.

      Myślę że już teraz warto propagować tę bibliotekę.

      Przy okazji pytanie do Darka nasze spotkanie w niedzielę za dwa tygodnie?

      --
      Pozdrawiam,
      Rysiek SQ9MDD

      http://sq9mdd.qrz.pl