SV: [ANE-2] OT: American Biographical Institute

    Message 1 of 9 , Aug 2, 2006
      Sorry private message to Peter Westh. Well, gave you a chance to brush up your Danish.

      Hit the wrong bottom -- address.

      Niels Peter Lemche

      Message 2 of 9 , Aug 2, 2006
        Kære Niels Peter,
        Er Dansk dog et brugbare sprog i internationale forskning?

        Thomas

        Thomas L. Thompson
        University of Copenhagen

        Niels Peter Lemche wrote:

        Gode Peter

        Husk underskrift også selv om det er indlysende, at der er dig. Jeg satte den manglende fulde underskrift ind.

        NP

      • Jim West
        Message 3 of 9 , Aug 2, 2006
          Thomas L Thompson wrote:
          > K�re Niels Peter,
          > Er Dansk dog et brugbare sprog i internationale forskning?
          >
          > Thomas

          Ok- I'll give it a go....

          "Is Danish now the international language of research?"

          (I'm sure that's wrong but it was a fun exercise).

          ;-)

          --
          Jim West, ThD

          http://petrosbaptistchurch.blogspot.com -- Weblog