SV: [ANE-2] OT: American Biographical Institute

    Message 1 of 9 , Aug 2, 2006
      Gode Peter

      Husk underskrift også selv om det er indlysende, at der er dig. Jeg satte den manglende fulde underskrift ind.

      NP
      Message 2 of 9 , Aug 2, 2006
        Sorry private message to Peter Westh. Well, gave you a chance to brush up your Danish.

        Hit the wrong bottom -- address.

        Niels Peter Lemche

        Husk underskrift også selv om det er indlysende, at der er dig. Jeg satte den manglende fulde underskrift ind.

        NP

        Yahoo! Groups Links
      • Thomas L. Thompson
        Message 3 of 9 , Aug 2, 2006
          Kære Niels Peter,
          Er Dansk dog et brugbare sprog i internationale forskning?

          Thomas

          Thomas L. Thompson
          University of Copenhagen

          Niels Peter Lemche wrote:

          Gode Peter

          Husk underskrift også selv om det er indlysende, at der er dig. Jeg satte den manglende fulde underskrift ind.

          NP

        • Jim West
          Message 4 of 9 , Aug 2, 2006
            Thomas L Thompson wrote:
            > K�re Niels Peter,
            > Er Dansk dog et brugbare sprog i internationale forskning?
            >
            > Thomas

            Ok- I'll give it a go....

            "Is Danish now the international language of research?"

            (I'm sure that's wrong but it was a fun exercise).

            ;-)

            --
            Jim West, ThD

            http://petrosbaptistchurch.blogspot.com -- Weblog